Digital Strategy Consulting

των προϊσταμένων δεν γνωρίζουν τι είναι ψηφιακή στρατηγική
Μια ψηφιακή στρατηγική περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο μια εταιρεία θα αξιοποιήσει τις ψηφιακές τεχνολογίες για να επιτύχει τους επιχειρηματικούς της στόχους. Περιλαμβάνει τον καθορισμό των επιχειρηματικών στόχων, τον προσδιορισμό του κοινού-στόχου, την επιλογή των ψηφιακών καναλιών, τη δημιουργία περιεχομένου και τη μέτρηση των αποτελεσμάτων.

Σαφείς στόχοι και σκοποί
Η ψηφιακή στρατηγική θα πρέπει να έχει σαφείς και μετρήσιμους στόχους και σκοπούς που ευθυγραμμίζονται με τη συνολική επιχειρηματική στρατηγική. Οι στόχοι αυτοί θα πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, ρεαλιστικοί και εφικτοί εντός καθορισμένου χρονικού πλαισίου.
Προσέγγιση με επίκεντρο το κοινό
Η ψηφιακή στρατηγική θα πρέπει να εστιάζει στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κοινού-στόχου. Αυτό σημαίνει κατανόηση των συμπεριφορών, των προτιμήσεων και των σημείων πόνου του κοινού και ανάπτυξη ψηφιακών εμπειριών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες του.
Ολοκληρωμένη προσέγγιση
Η ψηφιακή στρατηγική θα πρέπει να ενσωματωθεί στη συνολική επιχειρηματική στρατηγική και σε άλλα κανάλια μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διασφαλίζεται ότι οι ψηφιακές πρωτοβουλίες είναι ευθυγραμμισμένες με τους ευρύτερους στόχους, τα μηνύματα και το branding του οργανισμού και ότι συνεργάζονται για να δημιουργήσουν μια απρόσκοπτη εμπειρία για το κοινό.
ALL ABOUT STRATEGY
Μια ψηφιακή στρατηγική μπορεί να βοηθήσει μια εταιρεία βελτιώνοντας την προσέγγιση και τη δέσμευση των πελατών, εξορθολογίζοντας τις λειτουργίες και προσφέροντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Με την ανάπτυξη και την εφαρμογή μιας ψηφιακής στρατηγικής, μια εταιρεία μπορεί να τοποθετηθεί για μακροπρόθεσμη επιτυχία στην ψηφιακή εποχή.
Αυξημένη εμβέλεια και δέσμευση πελατών
Μια καλά εκτελεσμένη ψηφιακή στρατηγική μπορεί να βοηθήσει μια εταιρεία να προσεγγίσει και να συνεργαστεί με μεγαλύτερο κοινό, συμπεριλαμβανομένων δυνητικών πελατών που μπορεί να μην ήταν προσβάσιμοι μέσω των παραδοσιακών καναλιών μάρκετινγκ. Τα ψηφιακά κανάλια, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι μηχανές αναζήτησης, παρέχουν ευκαιρίες για τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας της μάρκας, την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών και τελικά την αύξηση των πωλήσεων.
Βελτιωμένη λειτουργική αποδοτικότητα
Μια ψηφιακή στρατηγική μπορεί επίσης να βοηθήσει τις εταιρείες να εξορθολογίσουν τις δραστηριότητές τους και να μειώσουν το κόστος. Για παράδειγμα, ψηφιακά εργαλεία όπως η αυτοματοποίηση, η ανάλυση και η υπολογιστική νέφους μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρείες να αυτοματοποιήσουν επαναλαμβανόμενες εργασίες, να συγκεντρώσουν και να αναλύσουν δεδομένα πιο αποτελεσματικά και να μειώσουν την ανάγκη για φυσική υποδομή.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Οι εταιρείες που αναπτύσσουν και εφαρμόζουν μια ψηφιακή στρατηγική μπορούν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους. Μια ψηφιακή στρατηγική μπορεί να βοηθήσει μια εταιρεία να παραμείνει μπροστά από την καμπύλη όσον αφορά την καινοτομία και την εμπειρία των πελατών, διαφοροποιώντας την από τους ανταγωνιστές της.