Uptime ορίζεται ο χρόνος κατά τον οποίο η υπηρεσία φιλοξενίας των web application και των mailbox σας είναι live και λειτουργεί χωρίς πρόβλημα.
Downtime ορίζεται ο χρόνος κατά τον οποίο η υπηρεσία φιλοξενίας των web application και των mailbox σας βρίσκεται εκτός λειτουργίας.
Προσοχή: Downtime συμβαίνει μόνο όταν οι ίδιες οι υποδομές και το software που είναι εγκατεστημένα (web server, mail server, bind dns κτλ.) δεν ανταποκρίνονται ή παρουσιάζουν δυσλειτουργίες και όχι στην περίπτωση που το/τα φιλοξενούμενα web application δεν λειτουργούν σωστά, είτε λόγω σφαλμάτων του κώδικά τους, είτε για οποιαδήποτε άλλη κακή λειτουργία των mailbox λόγω mail client.
Τα μερικά λεπτά ή η διαλείπουσα διακοπή για περίοδο μικρότερη του ενός λεπτού δε θα υπολογίζονται σε χρόνο downtime.
Οικονομική πίστωση ορίζεται η οικονομική αποζημίωση λόγω downtime που αποδίδει η Redcase σε μορφή πίστωσης των υπηρεσιών φιλοξενίας για το επόμενο έτος προς τον πελάτη που φιλοξενείται στους server της.
Στον παρακάτω πίνακα αναγράφεται ο υπολογισμός της οικονομικής πίστωσης που αναλαμβάνει η Redcase προς τον πελάτη, όπως προαναφέρθηκε.
Συνολικός Ποσοστιαίος Χρόνος Uptime έτους* |
Ποσοστό της οικονομικής αποζημίωσης που θα λάβει ο πελάτης |
<99.00% |
10% |
< 90.00% |
25% |
< 89.90% |
50% |
*Συνολικός ποσοστιαίος χρόνος uptime έτους: Νοείται το ποσοστό που προκύπτει από την ακόλουθη μαθηματική πράξη:
Ο συνολικός αριθμός ωρών ενός έτους, μείον τον αριθμό των ωρών downtime της υπηρεσίας φιλοξενίας, διαιρούμενο με το συνολικό αριθμό ωρών ενός έτους επί το 100.
Η συμφωνία υπηρεσιών φιλοξενίας της Redcase, σε συνδυασμό με την οικονομική αποζημίωση και τους όρους που αναγράφονται παραπάνω, είναι αντίστοιχοι με αυτούς των μεγαλύτερων παρόχων φιλοξενίας παγκοσμίως. Η Redcase δεν αναλαμβάνει καμία άλλη οικονομική πίστωση ή αποζημίωση πέραν αυτής που αναγράφεται παραπάνω.
Ανάλυση υπηρεσίας φιλοξενίας, μηχανισμοί και τρόπος διαχείρισης
Φιλοξενία: Στην εταιρία μας, όταν αναφερόμαστε στην υπηρεσία φιλοξενίας, εννοούμε πάντα τη φιλοξενία των δεδομένων (π.χ. website και database) και των mailbox σας σε κοινόχρηστο server, δηλαδή έναν server που φιλοξενεί πολλαπλούς πελάτες μας (άρα δε θα είστε ο μοναδικός φιλοξενούμενος σ’ αυτόν).
Οι κοινόχρηστοι server μας διαθέτουν μηχανισμούς ασφαλείας για την ασφαλή φιλοξενία σας, χωρίς να επηρεάζει η μία την άλλη.
Έχοντας πάντα ως γνώμονα το κόστος και τη σωστή εξυπηρέτηση των πελατών μας, σας προτείνουμε τη φιλοξενία στους κοινόχρηστους server μας και σας εγγυόμαστε την ασφαλή λειτουργία των υπηρεσιών μας.
Σε περίπτωση όμως που κρίνεται αναγκαίο από εμάς ή εάν ο ίδιος ο πελάτης αιτείται τη φιλοξενία του σε server o οποίος θα λειτουργεί μόνο για λογαριασμό του, τότε πραγματοποιείται έλεγχος και ενημέρωση του πελάτη για τη μεταφορά σε private server καθώς και των χαρακτηριστικών αυτού.
Πλάνα φιλοξενίας:
Τα πλάνα φιλοξενίας και τα χαρακτηριστικά τους στους κοινόχρηστους server μας είναι τα εξής:
Package | Domains | Subdomains | Mail Accounts | Databases | Traffic (GB/Month) | HDD (GB) | CPU Cores | RAM (GB) | IO (MB/s) | IOPS | EP | NPROC |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Skyline | 1 | Unlimited | Unlimited | Unlimited | 75 | 8 | 1 | 1.5 | 4 | 1024 | 15 | 100 |
Explorer | 1 | Unlimited | Unlimited | Unlimited | 150 | 20 | 3 | 3 | 5 | 1024 | 20 | 100 |
Cosmic Horizon | 1 | Unlimited | Unlimited | Unlimited | 400 | 40 | 4 | 5 | 8 | 2480 | 30 | 100 |
Galactic Harmony | 2 | Unlimited | Unlimited | Unlimited | 300 | 65 | 5 | 6 | 20 | 2480 | 40 | 100 |
Pinnacle Elite | 3 | Unlimited | Unlimited | Unlimited | 500 | 150 | 6 | 8 | 35 | 3072 | 85 | 170 |
Apex Max | 5 | Unlimited | Unlimited | Unlimited | Unlimited | 200 | 10 | 10 | 50 | 5120 | 150 | 300 |
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα πλάνα φιλοξενίας μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@redcase.gr και στο τηλέφωνο της εταιρείας μας 2312 315 370
Over usage φιλοξενίας: Σε περίπτωση που η φιλοξενία σας ξεπεράσει τα χαρακτηριστικά της, δε θα σταματήσει καμία απολύτως λειτουργία της.
Τα χαρακτηριστικά που μπορούν να ξεπεραστούν είναι το μηνιαίο traffic ή ο αποθηκευτικός χώρος web. Σ’ αυτήν την περίπτωση, οι server μας ενημερώνουν για το over usage και εμείς πραγματοποιούμε έλεγχο, προκειμένου να εντοπιστεί το ακριβές χαρακτηριστικό το οποίο έχει ξεπεραστεί. Στη συνέχεια ακολουθεί σχετική ενημέρωση σας και σε περίπτωση ανάγκης προχωράμε κατόπιν συνεννόησης στην μετάβαση σας σε μεγαλύτερο πλάνο φιλοξενίας.
Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποια εμφανή καθυστέρηση ή δυσλειτουργία παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο helpdesk@redcase.grκαθώς και στο 2312 315 370
Τύπος server: Στην εταιρία μας παρέχουμε φιλοξενία σε Linux server με Apache web server (proxy Nginx) και php. Η πλατφόρμα (panel) διαχείρισης της φιλοξενίας είναι το Plesk.
Στις περιπτώσεις των windowsbasedεφαρμογών δεν δύναται η φιλοξενία της εφαρμογής στις υποδομές μας.
Χώρα φιλοξενίας: Οι server μας βρίσκονται στην Γερμανία, και συγκεκριμένα στα απολύτως εξελιγμένα datacenters της Hetzner όπου και παρέχουν τις βέλτιστες λύσεις σε υπηρεσίες φιλοξενίας.
Μηχανισμοί ασφαλείας: Σε όλους τους κοινόχρηστους server και σε οποιαδήποτε φιλοξενία σε αυτούς, διαθέτουμε μηχανισμούς όπως Cloudlinux, imunify360 και Cagefs για την καλύτερη εμπειρία σας.
Οι συγκεκριμένοι μηχανισμοί αποτρέπουν, τυχόν φαινόμενα υπερ-χρήσης των πλάνων μεταξύ των φιλοξενιών που βρίσκονται στον server με σκοπό την απρόσκοπη λειτουργία μεταξύ των συνδρομητών που βρίσκονται επάνω στον server.
Επιπλέον, οι μηχανισμοί επιτρέπουν σε κάθε φιλοξενία να δεσμεύσει συγκεκριμένα resources του server (επεξεργαστή, μνήμη, ταυτόχρονες συνδέσεις, κίνηση δίσκου).
Ο μηχανισμός imunify360 λειτουργεί ως firewall και προστατεύει τους φιλοξενούμενους από διαφόρους τύπους επιθέσεων (brute force attack, DoS attack κ.λπ.), από επιθέσεις σε γνωστά cms (wordpress, magento, joomla κλπ.) όπως και από malware.
Ενέργειες σε περίπτωση hacking: Η εταιρία μας, αφού αντιληφθεί ή ενημερωθεί για το hacking στα δεδομένα που φιλοξενούνται στη φιλοξενία σας, π.χ. στην ιστοσελίδα, θα ενεργήσει με τους εξής τρόπους:
α) Σε περίπτωση που η ιστοσελίδα σας έχει δημιουργηθεί από την εταιρία μας, η τεχνική μας ομάδα αναλαμβάνει άμεσα τον έλεγχο και περιορισμό της επίθεσης πραγματοποιώντας στοχευμένες ενέργειες επάνω στην εφαρμογή σας, στη συνέχεια εφαρμόζει τις κατάλληλες αλλαγές με σκοπό την αποφυγή παρόμοιων ζητημάτων.
β) Σε περίπτωση που η ιστοσελίδα και τα δεδομένα της φιλοξενίας δεν έχουν δημιουργηθεί από την εταιρία μας, θα προβούμε σε προσωρινή απενεργοποίηση της υπηρεσίας την οποία επηρεάζει το κακόβουλο λογισμικό π.χ. υπηρεσία email σε περιπτώσεις αποστολής spam. Παράλληλα πραγματοποιούμε άμεση ενημέρωση του πελάτη για να προβεί στις απαραίτητες εργασίες. Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν επιλυθεί οι συγκεκριμένες υπηρεσίες που έχουν επηρεαστεί θα παραμείνουν ανενεργές.
Αναβαθμίσεις - συντήρηση server: Γίνονται τακτικά αναβαθμίσεις των server μας, καθώς και συντήρηση, αλλά και αλλαγές στα προγράμματα που τρέχουν σε αυτούς.
Σε περίπτωση που η αναβάθμιση (π.χ. αύξηση αριθμού επεξεργαστών) ή ενημέρωση προγραμμάτων του server είναι προγραμματισμένη τότε θα ενημερωθείτε με email για την ημέρα και την ώρα των εργασιών και τον πιθανό χρόνο downtime.
Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις, στις οποίες θα πρέπει να γίνουν άμεσα τέτοιες εργασίες, με σκοπό την επίλυση προβλημάτων. Τότε, δεν υπάρχει ο διαθέσιμος χρόνος για να ενημερωθείτε, αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια, προκειμένου να έχετε το λιγότερο χρόνο downtime της φιλοξενίας σας.
Κατάσταση καταστροφής: Κατάσταση καταστροφής εννοούμε την κατάρρευση μηχανημάτων κυρίως λόγω των υποδομών του Data center ή αστοχίας υλικού των φυσικών μηχανημάτων. Συνήθως είναι καταστάσεις στις οποίες δεν μπορούμε να επέμβουμε εμείς και να δώσουμε λύσεις, πάρα μόνο το ίδιο το data center, για παράδειγμα, πρόβλημα σε hardware server μας ή σε hardware του ίδιου του data center.
Σε τέτοιες περιπτώσεις θα είμαστε σε επικοινωνία με το data center και θα πιέζουμε για τη γρηγορότερη δυνατή επίλυση του ζητήματος και έπειτα την ενημέρωση των πελατών μας.
Φυσικά, για την καλύτερη εμπειρία φιλοξενίας των πελατών μας και για την αποφυγή, όσο είναι δυνατόν τέτοιων καταστάσεων, μισθώνουμε τις καλύτερες και ακριβότερες λύσεις μηχανημάτων και μηχανισμών στα data center με τα οποία συνεργαζόμαστε.
Server administration: Το προσωπικό της εταιρίας μας καθώς και τα ίδια τα data center είναι αρμόδια για την ασφαλή διατήρηση των υποδομών σε φυσιολογικά επίπεδα λειτουργίας.
Στις περιπτώσεις όπου η φιλοξενία της εφαρμογής που δημιούργησε η εταιρεία βρίσκεται σε εξωτερικές υποδομές, τότε η διαχείριση της φιλοξενίας γίνεται κατόπιν σχετικής συμφωνίας.
Backup: Για τη μεγαλύτερη ασφάλεια των δεδομένων της φιλοξενία σας (αρχεία, mailbox και βάσεις δεδομένων), η εταιρία μας αποθηκεύει μια φορά την ημέρα, κατά τη διάρκεια των βραδινών ωρών, ένα πρόσθετο αντίγραφο ασφαλείας (incremental backup). Σ’ αυτό, αποθηκεύονται οι ημερήσιες αλλαγές (νέα αρχεία, τροποποιήσεις) που πραγματοποιήθηκαν μέχρι και την ώρα του backup.
Ωστόσο, ένα ολοκληρωμένο backup πραγματοποιείται εβδομαδιαίως το οποίο περιλαμβάνει όλα τα αρχεία που βρίσκονται στον server. Η εταιρία μας, σας δίνει την δυνατότητα να επανακτήσετε αρχεία σε βάθος μέχρι και 14 ημερών.
Τα backup αποθηκεύονται σε fileserver, εντός των υποδομών της εταιρίας μας και ταυτόχρονα σε backup storage του ίδιου του datacenter πλήρως ελεγχόμενο από την εταιρεία μας για την μεγαλύτερη ασφάλεια σας.
Για το Backup των email σας, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω την παράγραφο σχετικά με τις μεθόδους ελέγχου του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου IMAP και POP, καθώς παίζουν καθοριστικό ρόλο για τα email τα οποία βρίσκονται στον server και την ανάκτηση τους.
Στις περιπτώσεις αναζήτησης και ανάκτησης backup των email σας, αυτό γίνεται κατόπιν σχετικού αιτήματος σας στην τεχνική μας υποστήριξη και σας γνωστοποιείται το κόστος της υπηρεσίας, εφόσον επιθυμείτε να προχωρήσετε μας ενημερώνεται σχετικά και προχωράνε οι αντίστοιχες διαδικασίες, στην περίπτωση που υπάρχει διαθέσιμος χρόνος υποστήριξης τότε ενημερώνεστε σχετικά και εφόσον επιθυμείτε χρησιμοποιείται ο απαραίτητος χρόνος της εργασίας από εκεί.
Περιγραφή και ανάλυση υπηρεσίας email:
IMAP και POP: Είναι δύο μέθοδοι πρόσβασης στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Το IMAP αποτελεί την προτεινόμενη μέθοδο για τον έλεγχο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πολλαπλές συσκευές.
POP: Ρυθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο το mailbox σας στο mail client (π.χ. outlook , thunderbird κτλ.) που χρησιμοποιείτε, θα παραλαμβάνετε όλα τα email σας στον mail client σας (αντίγραφο). Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει τη ρύθμιση διαγραφής μετά από X μέρες αφού τα παραλάβετε στον τοπικό mail client σας ή αν τα έχετε σβήσει από τα διαγραμμένα σας, θα σβηστούν και από τον mail server. Μ’ αυτόν τον τρόπο θα κάνετε οικονομία, εξασφαλίζοντας έναν επαρκή χώρο στο mailbox σας.
Ακόμη, θα έχετε και backup των mail σας τοπικά στον mail client σας (το backup των email σας είναι δική σας υποχρέωση να το συντηρείτε σωστά, στο δικό σας τερματικό - mail client).
Μπορείτε να μάθετε παραπάνω γι’ αυτό το πρωτόκολλο εδώ.
IMAP: Ρυθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο το mailbox σας είναι σα να βλέπετε και να λειτουργείτε απευθείας μέσα από τον mail server, δηλαδή δε δουλεύετε με αντίγραφα στο δικό σας τερματικό, όπως το POP3. Αν για παράδειγμα παραλάβετε ένα mail και το διαγράψετε, θα διαγραφεί κατευθείαν και από τον server.
Αν όμως φτιάξετε ένα φάκελο στον mail client σας για να περάσετε και να οργανώσετε κάποια mail, αυτός ο φάκελος θα δημιουργηθεί στον mail server (σε αντίθεση με το POP3). Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση που κάποιος άλλος χρήστης ρυθμίσει με IMAP το ίδιο το mailbox σε άλλο τερματικό, τότε θα εμφανιστούν οι φάκελοι και η οργάνωση που πραγματοποιήσατε εσείς. Παραπάνω πληροφορίες για τo πρωτόκολλο IMAP θα βρείτε εδώ.
Προστασία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:
Στους κοινόχρηστους server μας υπάρχουν μισθωμένα προγράμματα για τη μέγιστη προστασία των εισερχόμενων, αλλά και εξερχόμενων email, τόσο από spam, αλλά και από πιθανά virus που μπορεί να περιέχουν.
Ο έλεγχος και η ασφάλεια που αναφέρουμε παραπάνω, γίνονται από μηχανισμούς, με σκοπό να εξασφαλίσουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες ασφαλείας.
Σας προτρέπουμε να χρησιμοποιείτε γνήσιους email clients και να τους ενημερώνετε συχνά αλλά και να πραγματοποιείτε προσεκτικούς ελέγχους των εισερχόμενων σας, καθώς και για τις υπεύθυνες ενέργειές σας με το περιεχόμενό τους.
Ο πελάτης της Redcase και οι χρήστες του, ορίζονται ως μοναδικοί υπεύθυνοι για την προστασία τους από οποιαδήποτε κακόβουλη ενέργεια που προέρχεται μέσα από τις εισερχόμενες ή και εξερχόμενες επικοινωνίες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Για οποιαδήποτε βοήθεια ή ενημέρωση σχετικά με την προστασία του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο helpdesk@redcase.gr
Καταγραφές (logs): Για κάθε email, είτε εισερχόμενο, είτε εξερχόμενο, είμαστε σε θέση να πραγματοποιήσουμε την απαραίτητη έρευνα, ώστε να εντοπίσουμε μέσα από τα συστήματα μας, αν το email παραλήφθηκε ή πέρασε από τον server μας. Σε περίπτωση που έχει κοπεί από τον δικό μας server, βρίσκουμε άμεσα την αιτία.
Προσοχή: τα logs που κρατάμε είναι των τελευταίων 7 ημερών.
Webmail: Είναι μια υπηρεσία - online πρόγραμμα, το οποίο λειτουργεί μέσα από όλους τους browsers
(mozilla, chrome, safari κτλ.) και υπάρχει για όλα τα mailbox των πελατών που φιλοξενούμε. Αφού πρώτα κάνετε login στο webmail.yourdomain.com και συμπληρώσετε τα πεδία user με όλο το mailbox σας, όπως π.χ. info@yourdomain.com και τον κωδικό του, μπορείτε να δείτε και να διαχειριστείτε απευθείας το mailbox σας από οποιοδήποτε τερματικό θέλετε, χωρίς να έχετε κανέναν τοπικό mail client. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε τα εισερχόμενα email σας καθώς και να απαντήσετε, να αποστείλετε ή και να προωθήσετε email. Με λίγα λόγια, είναι ένας πλήρως λειτουργικός online mail client.
Προσοχή: Το webmail δουλεύει με πρωτόκολλο IMAP, δηλαδή βλέπει απευθείας τον mail server.
Mail Clients: Είναι προγράμματα που εγκαθίστανται στα τερματικά των χρηστών (desktop η mobile). Όσον αφορά τη σωστή λειτουργία των mail client, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρία μας σας παρέχει την υπηρεσία mail server και δεν ορίζεται ως υπεύθυνη υποστήριξης IT, για τη ρύθμιση και την σωστή λειτουργία τους. Για τη σωστή λειτουργία των τοπικών προγραμμάτων σας και των τερματικών (software ή hardware) υπεύθυνος είναι ο πάροχος υπηρεσιών IT σας.
Η Redcase βοηθάει ενημερωτικά μέσα από την υποστήριξή της, για τη σωστή ρύθμιση των mail client σας.
Πιστοποιήσεις εξερχόμενων: Οι κοινόχρηστοι server μας και το κάθε mailbox είναι ρυθμισμένα, ώστε να διαθέτουν όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις (SPF, PTR, Reverse dns, Dkim, Dmarc) και τους κανόνες για να στέλνουν τα email σας με το μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας παραλαβής τους από τον αποδέκτη.
Εξαιρέσεις εισερχόμενων: Σε περίπτωση που ο αποστολέας είναι ένας γνωστός συνεργάτης σας, ο οποίος δεν μπορεί να σας στείλει email γιατί κόβονται από τον server μας, έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε στο helpdesk@redcase.gr, ώστε να εξαιρέσουμε το συγκεκριμένο domain ή mailbox, με σκοπό την παράκαμψη των κανόνων και τη λήψη των email αυτού του συνεργάτη.
IP: Όλα τα domain - πελάτες μας, αποστέλλουν email από κάποια κοινόχρηστη IP του server που φιλοξενούνται. Σε περίπτωση που για λόγους blacklist θέλετε να έχετε dedicated IP για το domain σας, θα πρέπει να έχετε είτε δικό σας server vps, είτε dedicated ή να κάνετε αίτηση για δική σας dedicated IP σε shared φιλοξενία (αυτό δεν είναι πάντα εφικτό και υπάρχει πιθανότητα να ακυρώσουμε το αίτημά σας, λόγω της παγκόσμιας έλλειψης σε ipv4 IP).
Blacklists: Είναι online λίστες, οι οποίες λειτουργούν με διάφορες μεθόδους (παγίδες, ενημέρωση από χρήστες κτλ.) συγκεντρώνοντας πιθανούς spammers. Οι server μας για τα εισερχόμενα email, ελέγχουν κάποιες από αυτές και σε περίπτωση που ο αποστολέας βρίσκεται σ’ αυτήν, τα mail του δε θα παραδοθούν στο συγκεκριμένο server. Υπάρχουν αρκετές τέτοιες λίστες, άλλες πολύ σημαντικές και άλλες λιγότερο.
Επίσης υπάρχει πιθανότητα η IP που φιλοξενείστε να μπει σε κάποια blacklist με ευθύνη κάποιου τρίτου χρήστη - domain που αποστέλλει από την ίδια κοινόχρηστη ip.
Στους κοινόχρηστούς server μας διαθέτουμε μεθόδους - αυτοματισμούς για να προλαμβάνουμε και να κόβουμε τέτοιες προσπάθειες (spamming) μέσα από τους server μας. Αυτό δεν είναι πάντα εφικτό να το σταματήσουμε έγκαιρα.
Μπορεί να γίνει προσπάθεια spamming ακόμα και από εσάς, άθελά σας και το mailbox σας να προσπαθεί να αποστέλλει spam email που δεν έχουν καμία σχέση με εσάς.
Συνήθεις αιτίες που μπορεί να συμβεί αυτό είναι:
- Έχει γίνει abuse στο mailbox λόγω εύκολου κωδικού. Είτε το βρήκε κάποιος αυτόματος μηχανισμός, είτε με κάποιον τρόπο σας τον απέσπασαν
- Έχει μπει ιός στο τερματικό σας και χρησιμοποιεί τον mail client σας με τις ρυθμίσεις σας
- Το website σας έχει γίνει hacked και έχουν περάσει αρχεία σε αυτό, τα οποία χρησιμοποιούν το domain σας με κώδικα mailer που στέλνει αυτόματα spam mail
Σε όλες τις περιπτώσεις, η εταιρία μας θα προσπαθήσει να σταματήσει αυτήν την κακόβουλη ενέργεια με τους εξής τρόπους :
- Θα αλλαχθεί ο κωδικός του mailbox από εμάς και θα σας δοθεί καινούριος
- Θα ελέγξουμε το webmail και τις ρυθμίσεις του
- Αν δε λειτουργήσουν τα παραπάνω, θα ελέγξουμε το website για κακόβουλο λογισμικό και θα προβούμε στην εξουδετέρωση του. Αν το website δεν έχει κατασκευαστεί από την εταιρία μας, η ιστοσελίδα θα βγει offline μέχρι να διορθωθεί από την κατασκευάστρια εταιρία.
Σε περίπτωση που το πρόβλημα ήταν ο κωδικός, μπορεί να σας ζητηθεί να μην περάσετε τους κωδικούς στα τερματικά των mail client σας, επειδή αυτοί θα ευθύνονται για την αποστολή των spam και παράλληλα θα σας ζητηθεί να καθαρίσετε πλήρως τα τερματικά που έχουν ρυθμισμένα τo/τα mailbox σας από τον IT σας.
Ενέργειες after blacklist: Σε περίπτωση που η IP του server στην οποία βρίσκεστε, βρεθεί σε κάποια blacklist, η εταιρία μας ξεκινάει τη διαδικασία ενημέρωσης με αίτηση προς τους blacklist providers,
αφού πρώτα έχει ασφαλίσει τον server και έχει αποτρέψει την κακόβουλη ενέργεια.
Υπάρχουν πολλές διαφορετικές blacklist από τις οποίες μπορείτε να βγείτε με διαφορετικό τρόπο αλλά και χρόνο. Μερικά παραδείγματα είναι τα εξής:
- Μετά την αίτηση, διαγραφή αυτόματα από την λίστα
- Μετά την αίτηση, διαγραφή χειροκίνητα από τον πάροχο
- Μετά την αίτηση, συγκεκριμένος χρόνος π.χ. 7 μέρες για την διαγραφή
- Χωρίς αίτηση, διαγραφή αυτόματα από την λίστα όταν ο server σταματήσει να στέλνει spam και σε αόριστο χρόνο
Από την στιγμή που γίνει αποδεκτή η αίτηση, θα χρειαστούν περίπου 24 ώρες για να γίνει γνωστό σε όλους τους server που υποκύπτουν σε αυτές τις blacklist. Αφού η διάδοση ολοκληρωθεί, τα mail σας θα παραδίδονται κανονικά.
Πως αντιλαμβανόμαστε την κακόβουλη ενέργεια με σκοπό την πρόληψη ή πότε ξεκινάνε οι ενέργειες διαγραφής από blacklist:
Η εταιρία μας ξεκινάει τις διαδικασίες πρόληψης ή διαγραφής από τις blacklist όταν:
- Αντιληφθούμε αποστολή πολλαπλών mail στον server, μετά από ενημέρωση των μηχανισμών του server
- Αυτόματη διακοπή αποστολής email σε περίπτωση που ξεπερνάει η ενέργεια το όριο αποστολής mail ανά ώρα
- Αν μας ενημερώσει το Data center για ενέργειες που δεν έχουμε αντιληφθεί
- Από τις ίδιες τις blacklists αν στέλνουν mail στους providers
- Αν το αντιληφθούν οι πελάτες μας βλέποντας π.χ. πολλαπλές επιστροφές mail, τα οποία δεν τα έστειλαν οι ίδιοι
Απαντήσεις server: Αν για οποιοδήποτε λόγο οι μηχανισμοί των server κόψουν κάποιο εισερχόμενο email, τότε αποστέλλεται αυτόματα ένα απαντητικό mail στον αποστολέα με τον ακριβή λόγο για τον οποίο δεν έφτασε στον παραλήπτη το email. Ο server του παραλήπτη είναι υπεύθυνος για την αποστολή αντίστοιχων απαντήσεων.
Σε περίπτωση που ο server του παραλήπτη, σας στείλει απαντητικό, μπορείτε να το προωθήσετε στο helpdesk@redcase.gr, ώστε να εντοπίσουμε την αιτία που δεν παραδόθηκε.
Συνήθεις αιτίες είναι οι εξής:
- Το mailbox του παραλήπτη δεν υπάρχει
- Το domain του παραλήπτη δεν υπάρχει
- Το mailbox του παραλήπτη είναι γεμάτο
- O server έχει ρυθμιστεί ώστε να κόβει mail από το domain ή την IP σας
- Ο server του παραλήπτη κόβει κάτι που στείλατε στο περιεχόμενο του mail ή το συνημμένο
Όριο σε mb αποστολής mail: Το όριο σε megabyte που μπορεί να στείλει το mailbox σας, αλλά και το όριο σε megabyte που μπορούν να σας αποστείλουν οι συνεργάτες σας, είναι 32 MB ανά email.
Σε περίπτωση που θέλετε να αποστείλετε σε πελάτη ένα αρχείο μεγαλύτερο από τα 10mb, σας προτείνουμε να το αποστείλετε με πάροχους web file transferring, όπως π.χ wetransfer.com, dropbox, google drive, onedrive κτλ.
Πλήθος αποστολών: Ένα ακόμα όριο των email, το οποίο υπάρχει για την ασφάλεια και τη φήμη του mailbox σας, αλλά και του mail server, είναι το πλήθος των email που μπορούν να αποσταλούν.
Emails ανά mailbox | 100 / ώρα |
Emails ανά domain | 500 / ώρα |
Emails ανά συνδρομή | 700 / ώρα |
Newsletter: Στις υποδομές φιλοξενίας μας, δεν δύναται η δυνατότητα αποστολής newsletter μέσω των υπηρεσιών μας. Μπορούμε πάντα και κατόπιν συνεννόησης να σας προτείνουμε εξωτερική υπηρεσία υπεύθυνη για την αποστολή των newsletters σας, περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μάθετε στο info@redcase.gr καθώς και στο τηλέφωνο της εταιρείας μας +30 2312 315 370
Αίτημα παράδοσης πρόσβασης στην διαχειριστική ζώνη της φιλοξενίας σας
Μετά από αίτημα του πελάτη, η Redcase μπορεί να παραδώσει κωδικούς πρόσβασης για το panel της φιλοξενίας (shared η dedicated), με τους οποίους αποκτά αυτόματα και πρόσβαση σε ολόκληρη την φιλοξενία (βάσεις δεδομένων , αρχεία , mailbox κτλ.) . Για την διασφάλιση της σωστής λειτουργίας της φιλοξενίας αλλά και την αποφυγή χειριστικών λαθών από τον πελάτη η τους χρήστες του η παράδοση αυτής της πρόσβασης θα πραγματοποιηθεί μόνο μετά από επιβεβαίωση του αιτήματος μέσα από γνωστό προς την εταιρία μας mailbox του αιτούντος με συνημμένο και υπογεγραμμένο σχετικό έντυπο το οποίο το αποστέλλει πρώτα η Redcase για να υπογραφή από τον πελάτη. Με την παράδοση των κωδικών η Redcase δεν αναλαμβάνει ως σφάλμα της τυχόν βλάβες ή δυσλειτουργίες που θα προκύψουν στην ιστοσελίδα και στην φιλοξενία από υπαιτιότητα του πελάτη. Ταυτόχρονα, ο πελάτης αυτόματα αποδέχεται ρητά ότι σε κάθε περίπτωση όπου θα απαιτηθεί η συμβολή της Redcase και για οποιαδήποτε εργασία , θα υπάρξει ανάλογη χρέωση με βάση τον τρέχον τιμοκατάλογο χρέωσης ανά ώρα εργασίας ενώ στην περίπτωση ενεργού πακέτου υποστήριξης θα αφαιρείται ο αντίστοιχος χρόνος εργασίας.
Τελευταία ενημέρωση των όρων: 16/12/2024 13:47 GMT +2